Jeg foreslår, at vi indfører en model som i Norge, hvor der anvendes bomafgifter eller bompenge. Dette kan skabe en opdeling mellem A- og B-ydelser i samfundet. A-ydelserne omfatter essentielle tjenester, som finansieres via skatten, mens B-ydelserne er brugerbetalte og opkræves, hver gang de anvendes. En sådan tilgang vil gøre det muligt at prioritere grønne alternativer, såsom gratis offentlig transport, så disse bliver økonomisk tilgængelige for alle.
Jeg foreslår, at vi indfører en model som i Norge, hvor der anvendes bomafgifter eller bompenge. Dette kan skabe en opdeling mellem A- og B-ydelser i samfundet. A-ydelserne omfatter essentielle tjenester, som finansieres via skatten, mens B-ydelserne er brugerbetalte og opkræves, hver gang de anvendes. En sådan tilgang vil gøre det muligt at prioritere grønne alternativer, såsom gratis offentlig transport, så disse bliver økonomisk tilgængelige for alle.
Love
1
1 Kommentarer 0 Delinger 707 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind