Når man har været hos øjenlæge til behandling og som kunstner føler trang til at sætte billede på sine lidelser. ;-) #illustration #lidelse #vittighedstegning
Når man har været hos øjenlæge til behandling og som kunstner føler trang til at sætte billede på sine lidelser. ;-) #illustration #lidelse #vittighedstegning
Like
Love
Haha
Yay
14
7 Comments 0 Shares 622 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In