Når man har været hos øjenlæge til behandling og som kunstner føler trang til at sætte billede på sine lidelser. ;-) #illustration #lidelse #vittighedstegning
Når man har været hos øjenlæge til behandling og som kunstner føler trang til at sætte billede på sine lidelser. ;-) #illustration #lidelse #vittighedstegning
Like
Love
Haha
Yay
14
7 Kommentarer 0 Delinger 622 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind