Jeg plejer at brevstemme, så er jeg sikker på der ikke er noget der kommer i vejen.

Såå,,, nu er der stemt, og nu jeg glæder jeg mig bare til valgaftenen
Jeg plejer at brevstemme, så er jeg sikker på der ikke er noget der kommer i vejen. Såå,,, nu er der stemt, og nu jeg glæder jeg mig bare til valgaftenen 😍
Like
Love
Yay
6
2 Comments 0 Shares 474 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In