Jeg plejer at brevstemme, så er jeg sikker på der ikke er noget der kommer i vejen.

Såå,,, nu er der stemt, og nu jeg glæder jeg mig bare til valgaftenen
Jeg plejer at brevstemme, så er jeg sikker på der ikke er noget der kommer i vejen. Såå,,, nu er der stemt, og nu jeg glæder jeg mig bare til valgaftenen 😍
Like
Love
Yay
6
2 Kommentarer 0 Delinger 472 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind