Socialdemokraterne er pisse racistiske nu vil de til at bruge indvandrere og som undskyldning for at kunne tage retten fra de mest syge for at få ikke akut hjælp gratis sundhedsvæsenet hvad kan de nu synge laver altid give indvandrende skylden når det betyder de ikke er indvandrende skyld men de psykiske syge og handicappede der er kognitivt udfordret skyld at der er problemer nej tak til at Bue racismekortet som undskyldning for at forlænge sundhedsvæsenet der er andre steder hvor der er problemer ja men kunne i synke lavere
Socialdemokraterne er pisse racistiske nu vil de til at bruge indvandrere og som undskyldning for at kunne tage retten fra de mest syge for at få ikke akut hjælp gratis sundhedsvæsenet hvad kan de nu synge laver altid give indvandrende skylden når det betyder de ikke er indvandrende skyld men de psykiske syge og handicappede der er kognitivt udfordret skyld at der er problemer nej tak til at Bue racismekortet som undskyldning for at forlænge sundhedsvæsenet der er andre steder hvor der er problemer ja men kunne i synke lavere
Like
Love
2
1 Comments 0 Shares 1K Views 4

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In