Socialdemokraterne er pisse racistiske nu vil de til at bruge indvandrere og som undskyldning for at kunne tage retten fra de mest syge for at få ikke akut hjælp gratis sundhedsvæsenet hvad kan de nu synge laver altid give indvandrende skylden når det betyder de ikke er indvandrende skyld men de psykiske syge og handicappede der er kognitivt udfordret skyld at der er problemer nej tak til at Bue racismekortet som undskyldning for at forlænge sundhedsvæsenet der er andre steder hvor der er problemer ja men kunne i synke lavere
Socialdemokraterne er pisse racistiske nu vil de til at bruge indvandrere og som undskyldning for at kunne tage retten fra de mest syge for at få ikke akut hjælp gratis sundhedsvæsenet hvad kan de nu synge laver altid give indvandrende skylden når det betyder de ikke er indvandrende skyld men de psykiske syge og handicappede der er kognitivt udfordret skyld at der er problemer nej tak til at Bue racismekortet som undskyldning for at forlænge sundhedsvæsenet der er andre steder hvor der er problemer ja men kunne i synke lavere
Like
Love
2
1 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger 4

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind