Bolholderi / Regnskab
Det første jeg har stået med er skat, bogholderi og regnskab.  Egentlig gik jeg bare i gang og oprettede mig en konto hos Billy. Det har jeg så brugt i 2 1/2  år uden nogen forudsætninger. Jeg har haft mine tvivl og mine forudsætninger er er/var lig 0.  Jeg ville faktisk gerne lære nok til at kunne klare mig med en vis sikkerhed men har...
Like
1
4 Comments 0 Shares 224 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In