Bolholderi / Regnskab
Det første jeg har stået med er skat, bogholderi og regnskab. Egentlig gik jeg bare i gang og oprettede mig en konto hos Billy. Det har jeg så brugt i 2 1/2 år uden nogen forudsætninger. Jeg har haft mine tvivl og mine forudsætninger er er/var lig 0. Jeg ville faktisk gerne lære nok til at kunne klare mig med en vis sikkerhed men har ikke haft penge og tid til at større kursus men :-) . Nu har jeg lige fundet et online kursus der måske kan hjælpe mig.: Bogholderkursus.dk
Det består af 18 online kurser og er gratis. Tænker det måske kan hjælpe mig, en uvidende nuts der aldrig har læst videre end 9 klasse men dog trods alt, har klaret mig rimeligt igennem og er fair nok til matematik og regning.
Skulle du have erfaring med Bogholderkursus.dk hører jeg gerne :-) har du andet omkring det hører jeg lige så gerne.
- Art
- Causes
- Crafts
- Dance
- Drinks
- Film
- Fitness
- Food
- Games
- Gardening
- Health
- Home
- Literature
- Music
- Networking
- Other
- Party
- Religion
- Shopping
- Sports
- Theater
- Wellness