Bolholderi / Regnskab

4
225

Det første jeg har stået med er skat, bogholderi og regnskab.  Egentlig gik jeg bare i gang og oprettede mig en konto hos Billy. Det har jeg så brugt i 2 1/2  år uden nogen forudsætninger. Jeg har haft mine tvivl og mine forudsætninger er er/var lig 0.  Jeg ville faktisk gerne lære nok til at kunne klare mig med en vis sikkerhed men har ikke haft penge og tid til at større kursus men :-) . Nu har jeg lige fundet et online kursus der måske kan hjælpe mig.: Bogholderkursus.dk 

Det består af 18 online kurser og er gratis.  Tænker det måske kan hjælpe mig, en uvidende nuts der aldrig har læst videre end 9 klasse men dog trods alt, har klaret mig rimeligt igennem og er fair nok til matematik og regning.

Skulle du have erfaring med Bogholderkursus.dk hører jeg gerne :-) har du andet omkring det hører jeg lige så gerne. 

Like
1

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In