Alle jer som er sport interesseret og politisk interesseret og ønsker fred i verden bør nok boykotte de par olympiske skal lege hvis i har moral for at vise et kraftigt symbol håber jeg at flere gør dette se tallet skal ned på nul
Alle jer som er sport interesseret og politisk interesseret og ønsker fred i verden bør nok boykotte de par olympiske skal lege hvis i har moral for at vise et kraftigt symbol håber jeg at flere gør dette se tallet skal ned på nul
0 Comments 0 Shares 705 Views 0

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In