Alle jer som er sport interesseret og politisk interesseret og ønsker fred i verden bør nok boykotte de par olympiske skal lege hvis i har moral for at vise et kraftigt symbol håber jeg at flere gør dette se tallet skal ned på nul
Alle jer som er sport interesseret og politisk interesseret og ønsker fred i verden bør nok boykotte de par olympiske skal lege hvis i har moral for at vise et kraftigt symbol håber jeg at flere gør dette se tallet skal ned på nul
0 Kommentarer 0 Delinger 702 Visninger 0

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind