Så er det tid til at lade telefonen op og lave varm mad, inden strømmen stiger i pris her mellem 17-21. I den periode slukker jeg alt hvad jeg kan for at spare
Og egentlig. Hvorfor er strømmen dyrere på sådan en dejlig solskinsdag?
Så er det tid til at lade telefonen op og lave varm mad, inden strømmen stiger i pris her mellem 17-21. I den periode slukker jeg alt hvad jeg kan for at spare 😉 Og egentlig. Hvorfor er strømmen dyrere på sådan en dejlig solskinsdag?
Like
Yay
12
9 Comments 0 Shares 494 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In