Så er det tid til at lade telefonen op og lave varm mad, inden strømmen stiger i pris her mellem 17-21. I den periode slukker jeg alt hvad jeg kan for at spare
Og egentlig. Hvorfor er strømmen dyrere på sådan en dejlig solskinsdag?
Så er det tid til at lade telefonen op og lave varm mad, inden strømmen stiger i pris her mellem 17-21. I den periode slukker jeg alt hvad jeg kan for at spare 😉 Og egentlig. Hvorfor er strømmen dyrere på sådan en dejlig solskinsdag?
Like
Yay
12
9 Kommentarer 0 Delinger 492 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind