Fik lige en mail fra en af mine kunder

"Hej Kim
Facebook er ned nu.....

Sorry, something went wrong.
We're working on getting this fixed as soon as we can.

Jeg spurgte Gemini om jeg måske skulle bruge SOCII i stedet for FB"
Fik lige en mail fra en af mine kunder 😂 "Hej Kim Facebook er ned nu..... Sorry, something went wrong. We're working on getting this fixed as soon as we can. Jeg spurgte Gemini om jeg måske skulle bruge SOCII i stedet for FB"
Like
Yay
Love
Haha
15
0 Kommentarer 2 Delinger 594 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind