Sygeplejersken: Men du har ikke have vandophobning som bivirkning?
Mig: Nej. Men et af mine andre lægemidler virker vanddrivende på mig.
Sygeplejersken: Fantastisk du tager den medicin!
Sygeplejersken: ... Altså det ville være bedre hvis du ikke behøvede, men dejligt at din medicin kombination udligner den bivirkning.
<b>Sygeplejersken: </b>Men du har ikke have vandophobning som bivirkning? <b>Mig: </b>Nej. Men et af mine andre lægemidler virker vanddrivende på mig. <b>Sygeplejersken: </b>Fantastisk du tager den medicin! <b>Sygeplejersken: </b>... Altså det ville være bedre hvis du ikke behøvede, men dejligt at din medicin kombination udligner den bivirkning.
0 Comments 0 Shares 559 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In