Sygeplejersken: Men du har ikke have vandophobning som bivirkning?
Mig: Nej. Men et af mine andre lægemidler virker vanddrivende på mig.
Sygeplejersken: Fantastisk du tager den medicin!
Sygeplejersken: ... Altså det ville være bedre hvis du ikke behøvede, men dejligt at din medicin kombination udligner den bivirkning.
<b>Sygeplejersken: </b>Men du har ikke have vandophobning som bivirkning? <b>Mig: </b>Nej. Men et af mine andre lægemidler virker vanddrivende på mig. <b>Sygeplejersken: </b>Fantastisk du tager den medicin! <b>Sygeplejersken: </b>... Altså det ville være bedre hvis du ikke behøvede, men dejligt at din medicin kombination udligner den bivirkning.
0 Kommentarer 0 Delinger 559 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind