Våren er i luften.
Det har også været helt oppe på 8 - 13 grader!
Jeg var ude og gå tur og så folk tage jakkerne af og smyge ærmerne op. De hvide danskerarme lyser op gaden.
Og man kan dufte planterne begynder at trække safterne op af jorden og gøre slig klar til endnu et år.
Våren er i luften. Det har også været helt oppe på 8 - 13 grader! Jeg var ude og gå tur og så folk tage jakkerne af og smyge ærmerne op. De hvide danskerarme lyser op gaden. Og man kan dufte planterne begynder at trække safterne op af jorden og gøre slig klar til endnu et år.
Like
5
0 Comments 0 Shares 394 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In