Våren er i luften.
Det har også været helt oppe på 8 - 13 grader!
Jeg var ude og gå tur og så folk tage jakkerne af og smyge ærmerne op. De hvide danskerarme lyser op gaden.
Og man kan dufte planterne begynder at trække safterne op af jorden og gøre slig klar til endnu et år.
Våren er i luften. Det har også været helt oppe på 8 - 13 grader! Jeg var ude og gå tur og så folk tage jakkerne af og smyge ærmerne op. De hvide danskerarme lyser op gaden. Og man kan dufte planterne begynder at trække safterne op af jorden og gøre slig klar til endnu et år.
Like
5
0 Kommentarer 0 Delinger 394 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind