Endelig blev jeg færdig med min vikinge/tidlig middelalder hær. Jeg glæder mig til at få dem i sving, og jeg tænker første scenarie skal være mordet på Knud den Hellige
Endelig blev jeg færdig med min vikinge/tidlig middelalder hær. Jeg glæder mig til at få dem i sving, og jeg tænker første scenarie skal være mordet på Knud den Hellige 😊
Like
1
1 Comments 0 Shares 174 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In