Endelig blev jeg færdig med min vikinge/tidlig middelalder hær. Jeg glæder mig til at få dem i sving, og jeg tænker første scenarie skal være mordet på Knud den Hellige
Endelig blev jeg færdig med min vikinge/tidlig middelalder hær. Jeg glæder mig til at få dem i sving, og jeg tænker første scenarie skal være mordet på Knud den Hellige 😊
Like
1
1 Kommentarer 0 Delinger 174 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind