Jeg var til en præsentation i dag hvor der blev vist en lille video af at der nu er madudbringningsrobotter i gadebilledet i blandt andet San Francisco.

Hvis det snart også er tilfældet herhjemme, så er det forhåbentligt snart en saga blott med Wolt-bude og Just-eat bude som kun ser færdselsloven som en besværlighed i forhold til at holde akkorden :-/
Jeg var til en præsentation i dag hvor der blev vist en lille video af at der nu er madudbringningsrobotter i gadebilledet i blandt andet San Francisco. Hvis det snart også er tilfældet herhjemme, så er det forhåbentligt snart en saga blott med Wolt-bude og Just-eat bude som kun ser færdselsloven som en besværlighed i forhold til at holde akkorden :-/
Like
Yay
6
0 Comments 0 Shares 544 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In