Jeg var til en præsentation i dag hvor der blev vist en lille video af at der nu er madudbringningsrobotter i gadebilledet i blandt andet San Francisco.

Hvis det snart også er tilfældet herhjemme, så er det forhåbentligt snart en saga blott med Wolt-bude og Just-eat bude som kun ser færdselsloven som en besværlighed i forhold til at holde akkorden :-/
Jeg var til en præsentation i dag hvor der blev vist en lille video af at der nu er madudbringningsrobotter i gadebilledet i blandt andet San Francisco. Hvis det snart også er tilfældet herhjemme, så er det forhåbentligt snart en saga blott med Wolt-bude og Just-eat bude som kun ser færdselsloven som en besværlighed i forhold til at holde akkorden :-/
Like
Yay
6
0 Kommentarer 0 Delinger 543 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind