Intro og tanken
Jeg er uden erfaring i at være administrator på en gruppe men det er som det er og mon ikke det går alligevel. Så er der også undskyldt for fejl og underligheder ;-)  Gruppen her "Kreativt Håndværk" har jeg oprettet for alle der udøver et kreativt håndværk på tværs af håndværket.  Det er ret...
Like
1
0 Comments 0 Shares 189 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In