I dag er det 4 år siden at Rusland angreb Ukraine. Og Ukraine holder stadig stand. Imponerende.
Men de har brug for hjælp.

Boykot alt russisk inklusive virksomheder der sælger til eller køber fra Rusland.

Støt gerne økonomisk via de indsamlinger du har det bedst med.

Hvis du har mulighed for at deltage i de aktiviteter der afholdes i dag så er det også fint.

Køb varer fra Ukraine. De har bla dejlig vin og chokolade

Slava Ukraini
I dag er det 4 år siden at Rusland angreb Ukraine. Og Ukraine holder stadig stand. Imponerende. Men de har brug for hjælp. Boykot alt russisk inklusive virksomheder der sælger til eller køber fra Rusland. Støt gerne økonomisk via de indsamlinger du har det bedst med. Hvis du har mulighed for at deltage i de aktiviteter der afholdes i dag så er det også fint. Køb varer fra Ukraine. De har bla dejlig vin og chokolade 🍷😉 Slava Ukraini 🇺🇦
Love
Like
12
0 Comments 0 Shares 837 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In