I dag er det 4 år siden at Rusland angreb Ukraine. Og Ukraine holder stadig stand. Imponerende.
Men de har brug for hjælp.

Boykot alt russisk inklusive virksomheder der sælger til eller køber fra Rusland.

Støt gerne økonomisk via de indsamlinger du har det bedst med.

Hvis du har mulighed for at deltage i de aktiviteter der afholdes i dag så er det også fint.

Køb varer fra Ukraine. De har bla dejlig vin og chokolade

Slava Ukraini
I dag er det 4 år siden at Rusland angreb Ukraine. Og Ukraine holder stadig stand. Imponerende. Men de har brug for hjælp. Boykot alt russisk inklusive virksomheder der sælger til eller køber fra Rusland. Støt gerne økonomisk via de indsamlinger du har det bedst med. Hvis du har mulighed for at deltage i de aktiviteter der afholdes i dag så er det også fint. Køb varer fra Ukraine. De har bla dejlig vin og chokolade 🍷😉 Slava Ukraini 🇺🇦
Love
Like
12
0 Kommentarer 0 Delinger 837 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind