Steen kunne godt bruge lidt hjælp.
Er der nogle der har forstand på dette?
Steen kunne godt bruge lidt hjælp. Er der nogle der har forstand på dette?
Jeg havde brug for at øge min LAN-hastighed fra de ~100 Mbit/s, jeg har nu. Jeg fandt ud af, at jeg havde en masse Cat 5 Ethernet-kabler

Jeg skiftede alle kabler til Cat 5e eller Cat 6 – stadig det samme problem.

Opgraderede tre netværksswitche til gigabit HW – stadig det samme problem.

Kattens også – kan det være mine LexCom dataudtag?
Like
2
6 Comments 0 Shares 591 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In