Steen kunne godt bruge lidt hjælp.
Er der nogle der har forstand på dette?
Steen kunne godt bruge lidt hjælp. Er der nogle der har forstand på dette?
Jeg havde brug for at øge min LAN-hastighed fra de ~100 Mbit/s, jeg har nu. Jeg fandt ud af, at jeg havde en masse Cat 5 Ethernet-kabler

Jeg skiftede alle kabler til Cat 5e eller Cat 6 – stadig det samme problem.

Opgraderede tre netværksswitche til gigabit HW – stadig det samme problem.

Kattens også – kan det være mine LexCom dataudtag?
Like
2
6 Kommentarer 0 Delinger 590 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind