Pyh! Svært at få gang i ny some, synes jeg. Nu har jeg sendt en masse venneanmodninger ud til folk “i nærheden”. Så må vi se, om det giver mening. God søndag.
Pyh! Svært at få gang i ny some, synes jeg. Nu har jeg sendt en masse venneanmodninger ud til folk “i nærheden”. Så må vi se, om det giver mening. God søndag.
Yay
Like
9
4 Comments 0 Shares 346 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In