Pyh! Svært at få gang i ny some, synes jeg. Nu har jeg sendt en masse venneanmodninger ud til folk “i nærheden”. Så må vi se, om det giver mening. God søndag.
Pyh! Svært at få gang i ny some, synes jeg. Nu har jeg sendt en masse venneanmodninger ud til folk “i nærheden”. Så må vi se, om det giver mening. God søndag.
Yay
Like
9
4 Kommentarer 0 Delinger 346 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind