Endelig tøvejr. Sne er pænt, men 10 graders frost eller værre er ikke min kop te.
Snart bliver det forår og fuglekvidder og det glæder jeg mig til.
Endelig tøvejr. Sne er pænt, men 10 graders frost eller værre er ikke min kop te. Snart bliver det forår og fuglekvidder og det glæder jeg mig til.
Like
Yay
Wow
6
2 Comments 0 Shares 481 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In