Endelig tøvejr. Sne er pænt, men 10 graders frost eller værre er ikke min kop te.
Snart bliver det forår og fuglekvidder og det glæder jeg mig til.
Endelig tøvejr. Sne er pænt, men 10 graders frost eller værre er ikke min kop te. Snart bliver det forår og fuglekvidder og det glæder jeg mig til.
Like
Yay
Wow
6
2 Kommentarer 0 Delinger 481 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind