Så har jeg tre Kontakter" eller "venner" her på SocII. Det går fremad. Men så må vi vel også se at finde på noget fornuftigt at tale om!?
Så har jeg tre Kontakter" eller "venner" her på SocII. Det går fremad. Men så må vi vel også se at finde på noget fornuftigt at tale om!?
Like
2
0 Comments 0 Shares 257 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In