Så har jeg tre Kontakter" eller "venner" her på SocII. Det går fremad. Men så må vi vel også se at finde på noget fornuftigt at tale om!?
Så har jeg tre Kontakter" eller "venner" her på SocII. Det går fremad. Men så må vi vel også se at finde på noget fornuftigt at tale om!?
Like
2
0 Kommentarer 0 Delinger 257 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind