Så er der gået halvanden uge uden en eneste tur. Nu har forkølelsen lagt sig. Jeg føler mig fed, doven, inaktiv og klar til at starte igen! Spændt på om jeg overhovedet kan huske hvordan jeg binder snørrebåndene.
Så er der gået halvanden uge uden en eneste tur. Nu har forkølelsen lagt sig. Jeg føler mig fed, doven, inaktiv og <b>så</b> klar til at starte igen! Spændt på om jeg overhovedet kan huske hvordan jeg binder snørrebåndene.
Sad
1
2 Comments 0 Shares 167 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In