Så er der gået halvanden uge uden en eneste tur. Nu har forkølelsen lagt sig. Jeg føler mig fed, doven, inaktiv og klar til at starte igen! Spændt på om jeg overhovedet kan huske hvordan jeg binder snørrebåndene.
Så er der gået halvanden uge uden en eneste tur. Nu har forkølelsen lagt sig. Jeg føler mig fed, doven, inaktiv og <b>så</b> klar til at starte igen! Spændt på om jeg overhovedet kan huske hvordan jeg binder snørrebåndene.
Sad
1
2 Kommentarer 0 Delinger 167 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind