Den smukkeste fastelavnssøndag.
Jeg har fået anskaffet et par ‘brodder’ og nyder at kunne gå tur langs fjorden i is og sne uden problemer.
Et (godt nok heldigt) styrt er rigeligt
Pt. fejler billedupload (LØST), men jeg håber at kunne vise lidt vinterfotos senere …
Den smukkeste fastelavnssøndag. Jeg har fået anskaffet et par ‘brodder’ og nyder at kunne gå tur langs fjorden i is og sne uden problemer. Et (godt nok heldigt) styrt er rigeligt 😉 Pt. fejler billedupload (LØST), men jeg håber at kunne vise lidt vinterfotos senere …
Like
4
0 Comments 0 Shares 537 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In