Den smukkeste fastelavnssøndag.
Jeg har fået anskaffet et par ‘brodder’ og nyder at kunne gå tur langs fjorden i is og sne uden problemer.
Et (godt nok heldigt) styrt er rigeligt
Pt. fejler billedupload (LØST), men jeg håber at kunne vise lidt vinterfotos senere …
Den smukkeste fastelavnssøndag. Jeg har fået anskaffet et par ‘brodder’ og nyder at kunne gå tur langs fjorden i is og sne uden problemer. Et (godt nok heldigt) styrt er rigeligt 😉 Pt. fejler billedupload (LØST), men jeg håber at kunne vise lidt vinterfotos senere …
Like
4
0 Kommentarer 0 Delinger 537 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind