Tre dages telttur vel overstået! Komfort er et begreb som kan være svært at definere. Men med en nattetemperatur på -12°C var det heldigvis ikke aktuelt! Hyggeligt var det dog. Og ovenpå et varmt bad og en stærk kop kaffe er jeg atter et menneske.
Tre dages telttur vel overstået! Komfort er et begreb som kan være svært at definere. Men med en nattetemperatur på -12°C🌡️ var det heldigvis ikke aktuelt! 😅❄️ Hyggeligt var det dog. Og ovenpå et varmt bad og en stærk kop kaffe er jeg atter et menneske.
Yay
Like
9
2 Comments 0 Shares 426 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In