Tre dages telttur vel overstået! Komfort er et begreb som kan være svært at definere. Men med en nattetemperatur på -12°C var det heldigvis ikke aktuelt! Hyggeligt var det dog. Og ovenpå et varmt bad og en stærk kop kaffe er jeg atter et menneske.
Tre dages telttur vel overstået! Komfort er et begreb som kan være svært at definere. Men med en nattetemperatur på -12°C🌡️ var det heldigvis ikke aktuelt! 😅❄️ Hyggeligt var det dog. Og ovenpå et varmt bad og en stærk kop kaffe er jeg atter et menneske.
Yay
Like
9
2 Kommentarer 0 Delinger 426 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind