I dag er sidste frist for tilmelding til askeonsdagsmiddag.

#vandrecafe #cykelcafe #bjergetapen #molsbjergestien #molsbjerge #vandremolsbjerge #vandreherberg #cykelherberg #askeonsdag
I dag er sidste frist for tilmelding til askeonsdagsmiddag. #vandrecafe #cykelcafe #bjergetapen #molsbjergestien #molsbjerge #vandremolsbjerge #vandreherberg #cykelherberg #askeonsdag
WWW.FACEBOOK.COM
Mols Info | Smid gerne en tilmelding til mig i dag, hvis du vil spise med på onsdag
Smid gerne en tilmelding til mig i dag, hvis du vil spise med på onsdag. Vi begynder i Egens Kirke kl 17 og kører derefter til På Toppen - Cafe og Herberg i Agri, hvor der vil være et lækkert...
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 608 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind