2) Jeg har et par småting (det kommer lige to tråde): Når jeg registrere hændelser, skal/kan jeg indtaste to datoer. Jeg indtaster samme dato begge steder (dobbeltkonfekt?), men svjks er det kun datoen på "generelt" der vises i hændelsesoversigten. Hvad er op og ned med de datoer, og er der noget jeg gør forkert/omstændeligt?
2) Jeg har et par småting (det kommer lige to tråde): Når jeg registrere hændelser, skal/kan jeg indtaste to datoer. Jeg indtaster samme dato begge steder (dobbeltkonfekt?), men svjks er det kun datoen på "generelt" der vises i hændelsesoversigten. Hvad er op og ned med de datoer, og er der noget jeg gør forkert/omstændeligt?
2 Comments 0 Shares 222 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In