2) Jeg har et par småting (det kommer lige to tråde): Når jeg registrere hændelser, skal/kan jeg indtaste to datoer. Jeg indtaster samme dato begge steder (dobbeltkonfekt?), men svjks er det kun datoen på "generelt" der vises i hændelsesoversigten. Hvad er op og ned med de datoer, og er der noget jeg gør forkert/omstændeligt?
2) Jeg har et par småting (det kommer lige to tråde): Når jeg registrere hændelser, skal/kan jeg indtaste to datoer. Jeg indtaster samme dato begge steder (dobbeltkonfekt?), men svjks er det kun datoen på "generelt" der vises i hændelsesoversigten. Hvad er op og ned med de datoer, og er der noget jeg gør forkert/omstændeligt?
2 Kommentarer 0 Delinger 222 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind