Henrik Strube "Ok med mig" - Det er så fedt et nummer... I det hele taget er det et fedt album hele vejen igennem. Dansk når det er bedst.

"Du og jeg på en nat restaurant,
Jeg stod i baren og hang,
til en Jukebox sang,
Så kom du og du var dejlig
og usædvanlig sød,
Og jeg har glemt hvordan
Du pludselig sad på mit skød,

Vil du noget?
Ka' du noget?
Tør du noget?
Må du noget?
Sagde du ..
.."



https://www.youtube.com/watch?v=QF8tCDxNVUU&list=RDQF8tCDxNVUU&start_radio=1
<b>Henrik Strube "Ok med mig"</b> - Det er så fedt et nummer... I det hele taget er det et fedt album hele vejen igennem. Dansk når det er bedst. "<i>Du og jeg på en nat restaurant, Jeg stod i baren og hang, til en Jukebox sang, Så kom du og du var dejlig og usædvanlig sød, Og jeg har glemt hvordan Du pludselig sad på mit skød, Vil du noget? Ka' du noget? Tør du noget? Må du noget? Sagde du ..</i>.." https://www.youtube.com/watch?v=QF8tCDxNVUU&list=RDQF8tCDxNVUU&start_radio=1
0 Comments 0 Shares 283 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In