Henrik Strube "Ok med mig" - Det er så fedt et nummer... I det hele taget er det et fedt album hele vejen igennem. Dansk når det er bedst.

"Du og jeg på en nat restaurant,
Jeg stod i baren og hang,
til en Jukebox sang,
Så kom du og du var dejlig
og usædvanlig sød,
Og jeg har glemt hvordan
Du pludselig sad på mit skød,

Vil du noget?
Ka' du noget?
Tør du noget?
Må du noget?
Sagde du ..
.."



https://www.youtube.com/watch?v=QF8tCDxNVUU&list=RDQF8tCDxNVUU&start_radio=1
<b>Henrik Strube "Ok med mig"</b> - Det er så fedt et nummer... I det hele taget er det et fedt album hele vejen igennem. Dansk når det er bedst. "<i>Du og jeg på en nat restaurant, Jeg stod i baren og hang, til en Jukebox sang, Så kom du og du var dejlig og usædvanlig sød, Og jeg har glemt hvordan Du pludselig sad på mit skød, Vil du noget? Ka' du noget? Tør du noget? Må du noget? Sagde du ..</i>.." https://www.youtube.com/watch?v=QF8tCDxNVUU&list=RDQF8tCDxNVUU&start_radio=1
0 Kommentarer 0 Delinger 282 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind