Jeg vil bare lige dele et billede af den pram jeg normalt tøffer rundt i
Billedet er fra et tur på værft i Ålbæk under et sommer togt.
Det kan man jo godt savne når der er sne på havnen og is på vandet.
Jeg vil bare lige dele et billede af den pram jeg normalt tøffer rundt i 🙂 Billedet er fra et tur på værft i Ålbæk under et sommer togt. Det kan man jo godt savne når der er sne på havnen og is på vandet.
Like
Yay
2
0 Comments 0 Shares 296 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In