Jeg vil bare lige dele et billede af den pram jeg normalt tøffer rundt i
Billedet er fra et tur på værft i Ålbæk under et sommer togt.
Det kan man jo godt savne når der er sne på havnen og is på vandet.
Jeg vil bare lige dele et billede af den pram jeg normalt tøffer rundt i 🙂 Billedet er fra et tur på værft i Ålbæk under et sommer togt. Det kan man jo godt savne når der er sne på havnen og is på vandet.
Like
Yay
2
0 Kommentarer 0 Delinger 296 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind