Dennis velkommen i gruppen. Ka se du er fra Haderslev, har du prøvet banen inden i byen? Jeg har kunne det den når jeg kører forbi. Så vil hører om den er vær at prøve af en dag jeg er i det jyske
Dennis velkommen i gruppen. Ka se du er fra Haderslev, har du prøvet banen inden i byen? Jeg har kunne det den når jeg kører forbi. Så vil hører om den er vær at prøve af en dag jeg er i det jyske 😊
0 Comments 0 Shares 210 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In