Dennis velkommen i gruppen. Ka se du er fra Haderslev, har du prøvet banen inden i byen? Jeg har kunne det den når jeg kører forbi. Så vil hører om den er vær at prøve af en dag jeg er i det jyske
Dennis velkommen i gruppen. Ka se du er fra Haderslev, har du prøvet banen inden i byen? Jeg har kunne det den når jeg kører forbi. Så vil hører om den er vær at prøve af en dag jeg er i det jyske 😊
0 Kommentarer 0 Delinger 210 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind