Så blev siden færdig og sat ind i layoutprogrammet. Jeg har for længst droppet Adobe CC og bruger nu Affinity Publisher. Det fungerer fint og man bliver ikke pumpet tom for opsparing hver måned, da man betaler et engangsbeløb i stedet. #tegneserier #comics #bd #illustration
Så blev siden færdig og sat ind i layoutprogrammet. Jeg har for længst droppet Adobe CC og bruger nu Affinity Publisher. Det fungerer fint og man bliver ikke pumpet tom for opsparing hver måned, da man betaler et engangsbeløb i stedet. #tegneserier #comics #bd #illustration
Like
Love
Yay
9
2 Comments 0 Shares 465 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In